En ny grænse for ølmarkedsførere er ølhandleren. Traditionelt set var den eneste måde at nå forbrugere på via traditionelle medier som tv, blade eller billboards. I dag bliver dette alternative marked imidlertid mere og mere overfyldt med fremkomsten af nye digitale kanaler som sociale medier og søgemaskiner.

Udviklingen på det globale ølmarked er gået ud over en importørs køb af produkter produceret i udlandet (f.eks. Af importører), og det er kommet i hænderne på forbrugerne selv. Ølhandlere kan tilbyde produkter, der er billigere end dem, der sælges på supermarkedernes hylder takket være deres ekspertise på lokale markeder. Det betyder, at de kan generere salg til deres kunder til et højere prispunkt, end mærker har råd til selv.

Denne nye kanal åbner op for helt andre muligheder for mærker –

Dette afsnit handler om de forskellige typer plader og de rekordproducenter, som bryggerierne sælger.

Den første type pladeproducenter består af en eller flere virksomheder, der fremstiller øl til salg til detailbutikker. De kaldes “Pladeproducenter”, fordi de producerer plader, som er unikke flasker produceret på bestemte tidspunkter. De unikke flasker er faktisk ikke lavet af dem, men af et firma, der producerer dem på forespørgsel til detailhandlere. Disse virksomheder har ikke noget forhold til bryggerier, men de har fælles interesser i at sælge øl til detailhandlerne. En anden type pladeproducent er en uafhængig virksomhed, der potentielt kan levere mange forskellige øltyper, afhængigt af hvad den tjener sine penge på at være en uafhængig producent eller være forhandler for en anden udbyder.

Den tredje type kaldes “brygpuber”. En brygpub sælger øl direkte

Øl- og vinhandlerne og -producenterne skal kunne spore salg og lager, så de kan styre deres forretning. For at gøre dette skal de indsamle data fra deres kunder eller leverandører.

Der er mange måder, hvorpå vi kan generere indhold til vores kunder eller vores kunder. Hvad med at generere bogideer til bestemte emner? Svaret er ja! Der er forskellige muligheder for denne specifikke opgave, som du kan vælge efter dine behov: – skrive en bog om emnet – skrive en artikel om

God øl til weekenden

En lokal ølhandler har besluttet at lancere en ny øl kaldet “The Best”. Denne øl er lavet af frisk humle, som dyrkes i den region, hvor den bedste øl produceres. Bryggeren, der er baseret i USA, bruger denne friske humle til at producere en enestående øl med en anden smag og smagsprofil end noget andet bryggeri. Bryggeren sigter mod at vinde forbrugernes hjerter ved at tilbyde dem unikke smags- og smagsprofiler til konkurrencedygtige priser. De ønsker at få en fordel i forhold til deres konkurrenter ved at tilbyde forbrugere smagfulde øl til ekstra konkurrencedygtige priser.

Kommercialiseringen af håndværksøl er nu en af de hurtigst voksende industrier i USA, og industrien har nået et vendepunkt. Mens de traditionelle forretninger stadig blomstrer, stiger onlinesalget.

Dette kom ikke som en overraskelse for mig, da jeg begyndte at arbejde med øldistributører. Først handlede det bare om, at distributører modtog ordrer over telefonen – men nu handler det om at få dem til at bestille via deres hjemmesider. Med dette skift var der ikke meget behov for ølforhandlere til at være involveret i forsyningskæden længere – så jeg skiftede fokus til at brygge dem hjemme ved hjælp af teknologier som IoT og automatiseringssystemer.